pondelok, 23. mája 2016

keď je realita len vedľajší účinok čítania

Alebo inak povedané Book Hangover.
  Raz za čas sa objaví kniha, ktorá na istý čas nezostane len knihou.
  Namiesto počúvania a zapájania sa do rozhovorov priateľov premýšľate, o čom by sa zhovárali tí skvelí ( relatívny pojem: nie dokonalí, ale kompatibilní s túžbami čitateľa ) hrdinovia, s ktorými momentálne trávite čas radšej. Oveľa viac vás zaujíma, aký zvrat nastane v ďalšej kapitole, než výsledok nejakej komplikovanej rovnice, ktorá bude veľmi pravdepodobne na teste. A tie možnosti, ktoré by ste mali v ich svete.. alebo čase, narozdiel od našej reality.
  A FANARTY. FANARTY EVERYWHERE!
 Chcete vedieť ako to skončí, ale zároveň nechcete aby to skončilo. Čo keby nakoniec tá kniha zapadla prachom a všetky tie pocity z nej s ňou?
 A ako vlastne môže mať niekto právo takto spútať vaše myšlienky?

Raz za čas sa objaví kniha, ktorej príbeh sa jednoducho stane viac než príbehom.



A hej, skutočne by som si veľmi rada zatancovala v Atlante s Rhettom Butlerom.

2 komentáre:

  1. Aaaach. Kedysi som takéto stavy mávala bežne. Teraz som nejaká odolnejšia a trochu ma to aj štve. Ale inak sa musím priznať, že som nepochopila, čo si teraz čítala ty, objasníš?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti celkom aj závidím :D

      Odviate vetrom! :D A som z toho úplne mimo.. :D

      Odstrániť