pondelok, 28. marca 2016

knižný tag č.xy

Po zdanlivo zbytočnej honbe za TAGom, ktorý by ma zaujal, som jemne sklesnutá na duchu stlačila ctrl+v a pozliepala tu náhodne vybrané otázky. Netuším ako sa tento pokus o zblíženie sa s čitateľmi pôvodne nazýval a ani kto ho začal, ale zato viem, kde nájdete moje odpovede:

Akú knihu máš práve odloženú na nočnom stolíku? 
Čas opovržení, druhý román o zaklínačovi Geraltovi a princeznej Ciri. Už som vlastne nejako dala najavo, že túto sériu totálne žeriem?  
  Posledná skutočne dobrá kniha, ktorú si čítala?  
Zatiaľ jediná kniha, ktorej som za tento rok stihla dať čistých 5* je finále Upírskej Akadémie - Posledná obeť. Úprimné odporúčanie série všetkými jedenástimi prstami!

Ak by si mohla stretnúť nejakého autora - mŕtveho či živého -, kto by to bol?
A pre aké informácie by si ho vypočúvala?
 
POTREBUJEM PRÍBEH(Y) ZÁŠKODNÍKOV!! ( alebo keď na hpkizi trávim príliš veľa času ) 

Ktorá kniha sa dá považovať za niečo nezvyčajné v tvojej knižnici?
Mhm.. Neviem, nemyslím si, že vyzniem ako človek, ktorý sa rád zahrabe v posteli so Shakespearom. 

A keď už spomínam tú knižnicu - ako máš v nej usporiadané knihy? 
No, momentálne sa to ako "usporiadanie" nazvať nedá. Aby som nekupovala ďalšie knihy, tak som si ako pripomienku nachystala kôpku tých neprečítaných mimo moje kocečky a rozhodla sa upratať to, až keď bude všetko prečítané. Inak, často podľa žánrov, vydavateľstva, série, autora či formátu. Jedným slovom: chaoticky. 

 Ktorú knihu si si chcela vždy prečítať, ale nejaké tajomné sily osudu ti to zakaždým prekazili? 
*kontroluje TBR poličku* Nejkrásnější od M. Meyer! Red Queen od V. Aveyard! A Court of Thorns and Roses od SJM! Sedem minút po polnoci od Nessa! Emma od Austenovej! ..  a ak nechcem celý článok zaplniť touto otázkou, dáme tu stopku.

S ktorou knihou si sa naposledy cítila, že sa ti určite bude páčiť ( možno kvôli skvelej reklame či sľubnej, pofidérnej anotácii ), ale nakoniec to nedopadlo úplne podľa tvojich predstáv? 
Tu nemám nad čím dlho premýšľať - od Gwind: Nezabiješ? som očakávala ukážku, že aj slovenská autorka dokáže napísať nejakú dobrú fantasy YA ( či čo to bolo, už si presne vek hrdinky nepamätám ), ale skončilo to veľkým sklamaním.. Myslím, že za tie dve hviezdičky sa zaslúžilo milé venovanie a niektoré dobre napísané krvavé scény.. 

Pamätáš si na poslednú knihu, ktorú si odložila a nevrátila sa k nej, napriek tomu, že si ju nedočítala? 
Riordanova Červená pyramída. Ale k nej sa plánujem vrátiť!! Určite!! Niekedy.. .. 

Aké druhy, žánre príbehov ťa lákajú? A aké ťa naopak, zanechávajú úplne chladnou? 
V neprvom rade sa mi páčia fantastické a dobrodružné motívy; napäté pátračky mi tiež nevadia a pomalé historické romance si často nechám ľúbiť. Ale či som niekedy romanticky hľadela v kníhkupectve na westerny ( aj keď kvôli jednému konkrétnemu, dvojmetrovému upírovi ruského pôvodu by som si dala povedať ) či tie dievčenské romány z vydavateľstva Motýľ povedať nemôžem. 

 Ak by si mohla doporučiť prezidentovi nejakú knihu, aká by to bola? 
Nakoľko nemyslím, že by si pán prezident užil Upírsku Akadémiu či Zaklínača natoľko ako ja ( aj keď vylúčené to určite nie je ), volím ( si teba Pikachu!!) Zločin a trest od Dostejovskija.

A na záver - akú knihu plánuješ čítať v najbližšej dobe? 
Tipujem to na Zbierku úloh z matematiky/ slovenského jazyka. Ale po Testovaní9 a prijímačkách si brúsim zuby na Jonathana Strange-a a pána Norrella. 

Ak sa vám otázky páčili, môžete si tag vyplniť a ak chcete, môžete mi vaše odpovede či link na článok hodiť do komentára. Ja ďalej otázky posúvam ku Frankkulienke.


Emmaline

7 komentárov:

  1. Srdečná vďaka za tagnutie, určite sa do toho pustím :) :D SI SUPER, ŽERIEM ŤA :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už-už aby si to mala :D A AJ TY SI BOMBA, ale maminka mi nakázala diétu.

      Odstrániť
  2. Super TAG :) Už ho mám vyplněný taky :D

    http://readingwithclaire.blogspot.cz/2016/03/knizni-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť