sobota, 18. apríla 2015

the social media book tag




Už dlho nebol nejaký (zbytočný) TAG, všakže?

Twitter: Tvoja najobľúbenejšia kniha pod 200 strán.
Ledový drak od GRRM! Ku koncu som asi aj plakala.. krásna rozprávka.

Facebook: Kniha, do ktorej ťa všetci nútili.
Chvalabohu, na základke sme nemali žiadne konkrétne povinné školské čítanie. Kde sú tie časy, keď som strašne "prechytračovala" učiteľky a odpisovala obsahy z internetu (alebo som to dala napísať mame) - mňa proste Malý zajko, ani z Poľovníckej kapsy či Tri kozliatka nebavili už len z toho princípu, že som to čítať musela.

Tumblr: Kniha, ktorú si čítala, keď ešte nebola populárna.
Hmm.. "populárna" je celkom relatívny pojem. Vzhľadom na moje okolie, ktoré nečíta sakra nič bolo "pred-populárne" takmer všetko. Ááá, mám to! Hry o život! Prihláste sa všetci, ktorí majú pamätné dielové ( nie tú celú trilógiu 3v1 ) vydanie, to bolo ešte keď sa ani o filmoch nechýrovalo.

Youtube: Kniha, ktorú si praješ vidieť sfilmovanú.
Takých je pomerne dosť, ale ja by som si určite rada vychutnala moju milovanú Cinder, či Ritmatika.

Myspace: Kniha, ktorá sa ti páčila, keď si bola mladšia, ale teraz by to bolo už asi inak.
Keď to "mladšia" pojmem ako začiatky môjho čitateľského života.. Asi všetky tie upírske kvázi-hororové romány.

Goodreads: Ktorú knihu by si všetkým odporučila.
CINDEEEEEEER.
Ale nie, Cinder je moje zlatíčko, tú nemôže čítať nikto iný..
Ja neviem.. Ja som v odporúčaní hrozná, mám totižto divný vkus. Ale tak, vypálim na slepo, Malý Princ. Tam si nájde niečo každý :). 

Ask.fm: Na ktorú knihu sa ťa ľudia najviac pýtali.
Mňa by sa ľudia pýtať na knihy nemali. Vyspoilerjem všetko. Bez zľutovania.

Spotify: V ktorej knihe je hlavná hudba, alebo ktorú hudbu z knihy máš najradšej?
Najprv ma napadla Tahle píseň ti změní život, tam bola hudba v pozadí veľmi často. A potom Maggie Stiefvaterová - mne osobne veľmi sympatická autorka. Poznáte napríklad z Vlci z Mercy Falls, Ve znamení Štíra, Havraní bratrstvo (v najbližších dňoch, ak nie dnes by mala byť recenzia) či Fantasy. Hrá na celkom dosť hudobných nástrojoch a poskladala si hudbu (ostatne asi ako všetko ostatné) k trailerom na jej knihy.
 
Snapchat: Kniha alebo séria, ktorá ťa bavila len chvíľu, ale myslela si si, že bude dobrá.
Asi séria Cassie Palmerovej - začala som druhým dielom, ktorý sa mi celkom páčil a tak som si kúpila rovno zostávajúce tri. Pri tejto sérii som nadobudla veľa nových spôsobov ako urobiť dokonalý facepalm či dafuq výraz. Musím sa ale priznať, že aj Miniaturista bol po polovici trochu sklamanie.



Z dôvodu, že nikdy neviem koho mám nominovať, vás nominujem všetkých, kto to čítate. A ak to urobíte, alebo ste už TAG robili, dajte odkaz do komentára, čeknem si :)

5 komentárov:

  1. Cinder se mi zdá jako neskutečně divná kniha, podle anotace, ale vím, že je hodně opěvovaná. Well, asi si jí kvůli tvému doporučení (šílení) přečtu :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to proste taký mix rozprávky a sci-fi a je to proste aww.. + ak sa nemýlim je to písané v tretej osobe. Prvý diel je len také to zoznamovanie sa s dejom, takže ak si ju prečítaš a nebude sa ti páčiť určite nezahadzuj celú sériu! :D Lebo Scarlet je eeešte lepšia! ( používanie písmen navyše síce dodáva dojem desať ročného dieťaťa, ale u mňa to vyjadruje, že sa rozplývam! :D ).
      Proste z tej série mám bohovské pocity :3 :D

      Odstrániť
    2. Božínku, práve som si uvedomila, že som ju tam spomenula až 3x.. Tu niečo nie je v poriadku.. :DD

      Odstrániť
  2. Jej :D A mne si doporučila stovky kníh pričom si už na polovicu nespomínam -_- :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. HG som našťastie čítala aj ja predtým než to bolo populárne, ale to tiež len preto, že som to dovtedy ani nepoznala a nejako som sa dozvedela, že robia film :D inak originál vydania sa mi páčia viac než toto 3v1 :D
    Mesačné kroniky by boli podľa mňa dokonalosť. ako fakt. furt tu točia nové a nové popolušky moderné a neviem aké, prečo nenatočia rovno Cinder? :dD

    OdpovedaťOdstrániť