piatok 6. februára 2015

sedem smrteľných hriechov knihomoľa


Nakoľko ma tento TAG zaujal, aj ja sa k nemu pridávam :). Tadá.. 7 smrteľných hriechov knihomoľa :)

1. Akú najdrahšiu a najlacnejšiu knihu doma máš? - Chamtivosť

Keďže si väčšinou u kníh dávam pri cene pozor, najdrahšia kniha nepresiahla hranicu 20 €, Marissa Meyer: Cress ma stála 18  a najlacnejšia je, ak si dobre pamätám, Suzanne Collins: Hry o život, 2,99 

2. Ktorý autor u teba vyvoláva zlosť?  - Hnev

Lol, Troll Riordan, niekto ťa zrejme spomína..

3. Akú knihu si hltala zas a znovu? Pažravosť

Tadadadadáá. Stephanie Meyer: Súmrak. Nakoľko to v mojich mladých vekoch bola respektíve jediná kniha, čítala som ju stále. Dokonca keď som večer nad ňou zaspávala a túžila som ju dočítať dohnala som sa až k blicovaniu do školy.

4. Akú knihu si kvôli lenivosti zanedbávala? - Lenivosť

Ďalšie trápne priznanie..  J. R. R. Tolkien (neviem si predstaviť, že by som to čítala ako Tolkín) - Pán Prsteňov: Spoločenstvo prsteňa. Uaa.. tak skvelá kniha, ale nejak som si nedokázala na ňu nájsť vhodný čas, atmosféru určenú hobbitom. A strašne to ľutujem!

5. O akej knihe hovoríš aby si vyzerala ako inteligentnejšia čitateľka? - Pýcha

Tento tag ničí moje ego! Avšak moja malá dušička sa musí priznať, že v takýchto situáciach využíva Jane Austen, L. N. Tolstoja, M. Mitchell a samozrejme Ricka Riordana (ktorý zo mňa automatický síce inteligentnejšieho čitateľa v očiach iných neurobí, ale sakra, Perssassy je božíí).

6. Aké vlastnosti si najviac ceníš na mužských a ženských postavách? - Žiadostivosť

Tak teda u mužov.. Je super, keď sú to kapitáni ( zdravím Hook, Thorne ), ale vadia mi tie absolútne dokonalé exempláre.. Takí tí sladkí vysnívaní chlapčekovia... bleh. 

 A u žien.. ech.. také netradičné.. ako napríklad Scarlett O'Hara. 

7. Aké knihy by si si najviac priala ako darček na Vianoce? - Závisť  

*knihu. Do Vianoc je ešte ďaleko, ale vtedy mám tendenciu si robiť knížkami dobre, takže som ochotná si za ne aj priplatiť a tak dúfam, že si kúpim Hru o Tróny :) :3

Do tagu ďalej nominujem Maysilee.


Emmaline

4 komentáre:

  1. Stmívání se mi svého času taky hrozně líbilo, ale bojím se číst ho znovu, abych nezměnila názor :D Pěkné odpovědi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noo. no.. Pravdu povediac ani ja som ho neotvorila už dosť dlho :D Možno pretože Bella bola vážne strašná naivka, ale niečo sa mi na tom príbehu dosť páčilo ( teda Súmrak, ostatné časti ma nebavili vôbec ):D Každopádne, má to krásnu obálku :D A ďakujem :)

      Odstrániť
  2. zajimavy tag a s dost odpovedma bych se shodla :)

    OdpovedaťOdstrániť